Bine ati venit la Paradis Tours
Termeni si conditii

Contract intre Utilizator si Paradis ( Amarino srl )

Contract intre utilizator (Utilizator, dvs.) si Paradis ( SC Amarino SRL, noi). Va rugam cititi cu atentie acesti termeni si conditii contractuale (Termeni & Conditii) inainte de a utiliza pagina de internet www.paradistours.ro

 

Site

Site-ul va este oferit de Amarino srl – ag Paradis, cu sediul in Constanta, str Alexandru cel Bun nr 4B, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J 13/5504/1994, C.I.F. RO7082954, detinatoarea licentei de turism nr. 1846/2000. Va rugam sa notati ca toata corespondenta privind Serviciul de Relatii cu Clientii va trebui trimisa la aceasta adresa postala sau pe email gdpr@paradistours.ro

 

Acceptarea Termenilor & Conditiilor

Utilizand acest Site sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in nici un fel.

 

Serviciile Paradis ( Amarino srl )

Paradis ( Amarino srl ) va pune la dispozitie un sistem automat care va ofera posibilitatea de a cauta si verifica disponibilitati pentru diferite servicii turistice si va permite sa efectuati rezervarea dorita.

Puteti alege dintr-o multitudine de servicii din Site avand posibilitatea de a efectua rezervari de vacante, sejururi, circuite, avioane, masini sau hoteluri direct de pe Site, cat si plata acestor servicii prin intermediul sistemului de plati on-line ePayment sau prin alte modalitati (cash, virament bancar, curier).

Paradis ( Amarino srl ) actioneaza ca si Agent

Paradis ( Amarino srl ) actioneaza ca si agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii (Furnizori de Servicii Turistice).

Paradis ( Amarino srl ) nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de        Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site. Informațile, software-ul, produsele și serviciile care sunt publicate, afișate sau folosite pot include inadvertențe sau erori tipografice, prin urmare paradistours.ro și furnizorii săi nu vor fi responsabili pentru aceste inexactități afișate în cadrul site-ului nostru, cum ar fi, printre altele:

  • Fotografii ale hotelului
  • Proprietatea hotelieră
  • Descrierea produsului
  • Liste cu facilitățile hoteliere afișate pe website.

 

Informatiile publicate pe Site

Paradis ( Amarino srl ) ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam notati ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand. Este necesar sa verificati cu Furnizorul de Servicii Turistice, ambasada sau biroul de turism de la destinatie, ca informatiile aparute pe Site sunt de actualitate.

Paradis ( Amarino srl ) nu asigura nici o garantie ca informatia de pe Site, cu privire la aranjamentele documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare), este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente de calatorie.

Paradis ( Amarino srl ) nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.

 

Conditiile Furnizorilor de Servicii Turistice

Orice rezervare efectuata pe Site va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la Paradis ( Amarino srl ) si va intra in vigoare acest contract. Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.

Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, obligatii, anulari, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta natura. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa Transit-without-visa. Paradis ( Amarino srl ) nu este responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale.

Daca utilizati optiunea "Cereri speciale / Special Requests", Paradis ( Amarino srl ) nu garanteaza confirmarea acestor cereri, dar le va trimite catre Furnizorul de Servicii Turistice. Este responsabilitatea dvs. de a reconfirma direct cu Furnizorul de Servicii Turistice daca aceste servicii speciale pot fi indeplinite.

La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni dar, va rugam luati legatura cu Paradis ( Amarino srl ) pentru detalii complete.

La momentul rezervarii unui zbor, aveti posibilitatea de a introduce detaliile cartii de fidelitate in cazul in care sunteti inscris deja intr-un astfel de program al unei companii aeriene. Va rugam sa notati ca aceste programe de fidelitate se supun termenilor si conditiilor impuse de catre compania la care sunteti inscris. Conform acestor reguli, premiile obtinute de pe urma acestor programe nu se aplica tuturor tarifelor sau clasei de servicii in care veti calatori. Pentru mai multe detalii va rugam contactati compania la care sunteti inscris.

Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile internationale, respective 90 min. pentru zborurile interne. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor. Cupoanele biletului de avion trebuie utilizate in ordine consecutiva. In cazul nerespectarii acestei prevederi, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletul in cauza.

 

Anulari/Modificari

In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic Paradis ( Amarino srl ) despre intentiile dvs. In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.
Paradis ( Amarino srl ) sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise.

Paradis ( Amarino srl ) sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteti anula rezervarea dvs. prin intermediul Site-ului in concordanta cu termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice.

In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Paradis ( Amarino srl ) isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.

Paradis ( Amarino srl ) si furnizorii sai nu sunt responsabili si nici nu efectueaza rambursari in cazuri de intarziere, anulare, suprarezervare sau in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora sau orice alte cauze pe care nu le pot controla. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, caderi de internet, furtuni, greve, lovituri de stat, atacuri teroriste sau actiuni industriale care pot afecta Paradis ( Amarino srl ) sau furnizorii sai.

Oferind rezervări pentru hoteluri internaționale, PARADISTOURS.RO nu garantează că astfel de călătorii nu vor fi lipsite de riscuri. În consecință, PARADISTOURS.RO nu va fi răspunzătoare pentru orice daună sau pierdere experimentată ca rezultat al unei astfel de călătorii internaționale.

Vă recomandăm să verificați recomandările de călătorie relevante emise de guvernul țării dvs. pentru orice țară vizitată și să luați măsurile de precauție necesare.

PARADISTOURS.RO nu poate fi considerată responsabilă pentru nicio pierdere suferită în cazul în care nu dețineți pașapoartele, vizele și documentele de călătorie. Vă recomandăm să vă adresați ambasadelor, consulatelor și/sau departamentelor de acordare a vizelor de care aparțineți. Obținerea documentelor de călătorie revine în sarcina dvs.

 

Plata

Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site. si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat cu suma nedeclarata.

In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul Paradis ( Amarino srl ), hotelului sau a reprezentantului acestuia.

In anumite cazuri, detaliile cartii dvs. de credit pot fi transferate catre Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul in cauza va prelua platile pentru rezervarile dvs.

Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.

Paradis ( Amarino srl ) sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nici o obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.

Plata se poate efectua cu principalele carti de credit recunoscute si prezentate detaliat pe Site.
Paradis ( Amarino srl ) sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot sa apara la momentul rezervarilor prin cartile de credit. In acest caz veti fi informat despre comisioanele aplicabile. Paradis ( Amarino srl ) isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Daca rezervarea dvs. este platita cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizatie scrisa din partea acelei persoane.

In cazul in care emitentul cartii dvs. de credit o cere, Paradis ( Amarino srl ) sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de calatorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cartii de credit. Informatia eronata despre aceasta adresa se poate reflecta in anularea rezervarii, intarzierea livrarii documenteleor de calatorie si poate determina cresterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurati ca detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont.

In plus, pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cartii dvs. de credit, inainte de a emite documentele de calatorie, ne rezervam dreptul de a efectua - prin intermediul proceatorului de plati on-line ePayment - verificari aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cartii de credit, precum si un extras de cont recent.

În mod excepțional, PARADISTOURS.RO, la propria discreție, vă oferă opțiunea să plătiți un depozit cu valoare redusă pentru anumite rezervări. Acest lucru va fi indicat lângă hotelul specific în rezultatele de căutare. Rezervarea timpurie necesită o plată parțială în momentul rezervării și al confirmării, precum și o plată secundară care constă din soldul total datorat la o dată ulterioară astfel cum este comunicat pe PARADISTOURS.RO și în e-mailul de confirmare. Plata ulterioară va fi colectată automat la data scadentă. Trebuie să vă asigurați că metoda de plată este validă și există suficiente fonduri la momentul plății soldului. Dacă metoda de plată nu poate fi debitată, puteți plăti soldul rămas folosind o metodă de plată validă. Dacă plata nu este autorizată în timp util, rezervarea va fi anulată.

In cazul rezervarilor pe oferta speciala early booking, plata acestora trebuie facuta pana la terminarea ofertei ( ex 31.12 / 31.03).  In cazul rezervarilor de tip "Early Booking", penalizarea pentru anulare, modificare de sejur este de 100% din valoarea pachetului. In cazul unor modificari de nume, numar de persoane, tariful rezervarii va fi recalculat la suma intreaga, fara reducerea de Early Booking.

Toate tarifele si taxele pot fluctua din cauza modificarii cursului de schimb in situatiile in care tarifele afisate nu sunt in moneda nationala.

 

Utilizarea Site-ului

Paradis ( Amarino srl ) nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini.

Paradis ( Amarino srl ) nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.

 

Obligatiile utilizatorului

Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):

  • responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau numele dvs .
  • aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de initia actiuni juridice
  • garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.
  • neutilizarea Site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezevari false sau frauduloase.
  • interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii
  • obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul

Site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continuta in Site.

 

Interzicerea accesului pe Site

Paradis ( Amarino srl ) isi rezerva dreptul de a va interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila.

Responsabilitatea Paradis ( Amarino srl )

Paradis ( Amarino srl ) nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.

Paradis ( Amarino srl ) este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate.

Ne rezervăm dreptul de a nu accepta clienți sau rezervări (ori, în cazuri excepționale, să le anulăm pe cele confirmate) la discreția noastră și din orice motiv (legal), fără a justifica acest refuz. Motivele tipice de respingere a unui client sau o rezervare includ, dar nu sunt limitate la: cererea expresă a hotelului, o încălcare a Termenilor de Utilizare, sancțiuni comerciale sau economice, embargouri, restricții legale, (suspiciuni de) fraudă sau furt, suspiciuni a unor activități criminale, rezervări suspecte, prezentarea de către client a unor informații înșelătoare sau eronate, probleme cu cardurile de credit, comportament inadecvat , amenințări, insulte, refuzul de a furniza informații, obstacole practice, probleme de comunicare, erori evidente (a se vedea lista de mai jos), trecut, prezența pe lista neagră a unor guverne sau organizații internaționale (SUA, UE, ONU, ...), etc. în cazul în care o rezervare este respinsă sau anulată de către PARADISTOURS.RO și plata a fost deja făcută, veți primi o rambursare a valorii totale a rezervării. Ne rezervăm de asemenea dreptul de a bloca ('lista neagră') utilizatorii site-ului, permanent sau temporar, la discreția noastră. Orice utilizator, cum ar fi cei incluși pe lista neagră nu le este permis să încerce să folosească site-ul sub un alt nume sau folosind alt utilizator. În cazuri rare, vom fi nevoiți, de asemenea, să anulăm sau respinge o rezervare din cauza 'erorilor evidente', independent de originea unor astfel de erori. Pentru o explicație mai clară, o eroare evidentă este o greșeală pe site (de exemplu, în termeni de preț) pe care o persoană rezonabilă nu ar considera-o a fi normală. In astfel de cazuri, suma percepută va fi rambursată fără a percepe nicio taxă. Este la discretia absolută a companiei PARADISTOURS.RO dăcă această rezervare va fi anulată sau respinsă.

 

Legaturi catre alte Site-uri

Acest Site poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de alte parti implicate.
Paradis ( Amarino srl ) nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nici o responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale partior implicate .
Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de Paradis ( Amarino srl ). Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratoriil paginilor in cauza.

 

Forta Majora

Paradis ( Amarino srl ) nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, caderi de internet, furtuni, greve, lovituri de stat, atacuri teroriste sau actiuni industriale care pot afecta Paradis ( Amarino srl ) sau furnizorii sai.

 

Rata de schimb

Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse si pot sa nu fie intotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu sa verificati ratele de schimb din ziua in care efectuati rezervarea.

 

Modificari asupra Site-ului

Paradis ( Amarino srl ) poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.

 

Copyright si Marca Inregistrata

Copyright-ul, drepturile de proprietate si continutul Site-ului apartin Paradis ( Amarino srl ). Materialul continut pe Site este proprietatea Paradis ( Amarino srl ) exceptand cazul in care sunt recunoscute ca apartinand altor parti implicate, caz in care puteti raporta acest lucru la adresa office@paradistours.ro.

Numele Amarino srl – ag Paradis precum si logo-ul sau elemente grafice continute in Site (numele PARADIS si logo PARADIS VACANTE DE VIS – numar marca 101261 este marca inregistrata a  AMARINO SRL. Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi marci inregistrate ale respectivilor proprietari.

Nu aveti nici un drept sau licenta de utilizare a acestor marci inregistrate.

 

Confidentialitate

Termenii politicii de confidentialitate a Paradis ( Amarino srl ) sunt prevazuti in acesti “Termeni si Conditii de Confidentialitate”.
Sunteti de acord cu utilizarea informatiilor dvs. personale de catre Paradis ( Amarino srl ) si a altor parti implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a Paradis ( Amarino srl ).

 

Politica de Securitate

Paradis ( Amarino srl ) utilizeaza tehnologie securizata pentru a proteja informatiile dvs. personale si tranzactiile financiare.

Achizitiile online nu mai sunt de mult o noutate. Daca veti alege sa platiti cu cartea de credit, detaliile cartii dvs. de credit sunt criptate in timpul tranzactiei, determinand o securitate marita.

Paradis ( Amarino srl ) utilizeaza tehnologia Secure Socket Layer (SSL) prin intermediul partenerului sau mobilPay, tehnologie care asigura proceselor de achizitionare online prin intermediul cartii de credit, o securitate marita.

 

Modificari ale Termenilor si Conditiilor

Paradis ( Amarino srl ) isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.

Legea guvernanta

Acesti Termeni si Conditii reprezinta contractul intre Utilizator si Paradis ( Amarino srl ) si este guvernat de legile din Romania.

 

CONDITII GENERALE DE REZERVARE - VANZARE A BILETELOR DE AVION DE CATRE AGENTIA PARADIS

 

I.    REZERVARI DE LOCURI

1.1. Rezervarile de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internationale computerizate de rezervari, care permit accesul agentiei la baza de date a companiei si rezervarea efectiva a locurilor pentru o anumita cursa in favoarea potentialilor pasageri.

1.2. Rezervarile sunt gratuite si se fac inaintea datei de plecare.

1.3. O data cu efectuarea rezervarii, pasagerul va primi de la agentie informatii referitoare la pretul zborului (valabil la data rezervarii, incluzand si taxele de aeroport, taxe combustibil, tarifele de servicii ale companiei Paradis ( Amarino srl ) precum si informatiile referitoare la conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari.

1.4. Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana, de politica de tarife de serviciu a companiei Paradis ( Amarino srl ), precum si de alti factori (de ex. obligatia detinerii vizei ), independenti de vointa agentiei. Aceste reguli, precum si pretul biletului de avion, se pot modifica, prin vointa celor ce le-au impus, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca agentia sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare.

 

II.    EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITATI DE PLATA

2.1. Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se fac conform conditiilor impuse de catre fiecare companie aeriana in parte. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre termenul pina la care rezervarea sa este valabila si sa se prezinte in termen pentru achitarea biletului pentru a intra in posesia acestuia . Termenele pot fi schimbate oricind de companie, situatie in care agentia va anunta pasagerul despre modificare, fara a putea fi, insa, facuta raspunzatoare in vreun fel de catre acesta pentru o eventuala anulare.

2.2. Raportul contractual intre agentie si pasager apare in momentul in care pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligatia sa se informeze la agentie despre toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca prezentele conditii generale.

2.3. Pasagerul poate plati biletul de avion in LEI, USD, EUR, la cursul de schimb utilizat de agentie in ziua respectiva.

 

III.    PRETURILE  BILETELOR DE AVION

3.1. Preturile biletelor de avion comercializate prin agentie sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate in sistemele centralizate de rezervari, tarife speciale, tarif de serviciu al companiei Paradis ( Amarino srl ), etc. In aceste conditii, fiecare zbor in parte presupune calcularea de catre agentul specializat al pretului aplicabil biletului de avion respectiv . Acelasi zbor, cu aceeasi companie poate genera preturi diferite .

Data fiind infinitatea de preturi aplicabile biletelor de avion, acestea, ca si regulile aplicabile lor, nu pot fi afisate sau publicate. De asemenea, informatiile referitoare la reguli, care provin din comunicarile scrise sau transmise computerizat de catre  companie, prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la agentie, au un caracter continuu, modificarile pot fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse si publicate in vreun inscris.

3.2. Preturile de vanzare nu sunt neaparat inscrise pe biletele de avion. Intre pretul inscris pe biletul de avion si cel efectiv incasat de agentie, pot aparea diferente semnificative, care decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie precum si din politica de tarife de serviciu a companiei Paradis ( Amarino srl ).

Pretul unui bilet de avion devine ferm, impreuna cu toate conditiile aplicabile lui, numai in momentul in care este  inscris pe documentul de incasare intocmit de agentie.

3.3. Pentru activitatea specifica, compania poate aplica urmatoarea politica de tarife de serviciu, denumite pe scurt TSF. TSF nu sunt returnabile in caz de anulare sau modificare a biletului de avion.

Schema Taxei de Serviciu public:

A   Paradis ( Amarino srl ) aplica o taxa de serviciu intre 0 % si 15 % din valoarea cosului de cumparaturi. In caz de anulare voluntara taxa de serviciu este nereturnabila.

B   Taxa modificare rezervare / dupa emitere -pe bilet - 25 EUR

3.4. Biletele de avion emise de agentie sunt proprietatea I.A.T.A. - BSP Romania - in calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, incasarile aferente biletelor vandute se deconteaza catre I.A.T.A. BSP - Romania, drept pentru care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare despre modul in care a stabilit pretul unui bilet de avion decat de catre acest organism sau de catre compania pentru care a emis biletul.

3.5. Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, odata ce a intrat in posesia biletului de avion.

3.6. Pretul biletului de avion include de regula taxele de aeroport, taxe combustibil, TSF. Exista, insa, situatii, independente de vointa agentiei, in care, pe parcursul calatoriei i se pot solicita pasagerului si alte taxe, care nu au fost percepute initial, situatie in care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare.

 

IV. BILETUL DE AVION

4.1. Biletul de avion este documentul, inscrisul sau conventia electronica in baza careia se efectueaza zborul. Biletul de avion este emis de agentie dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.

4.2. Pasagerul posesor al biletului de avion cumparat are obligatia de a-l pastra in stare buna si de a-l prezenta la imbarcare in vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de catre pasager nu il indreptateste pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde agentiei sau companiei nici un fel de despagubiri.

4.3. Conditiile contractului si informatiile inscrise pe biletul de avion completeaza prezentele conditii generale. Se considera ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii.

4.4 In cazul biletelor de avion ce includ in ruta o schimbare de aeroport, companiile aeriene ofer spre vanzare aceste zboruri luand in calcul timpul minim de conexiune standard intre zboruri stabilit de autoritatile aeroportuare. Tariful biletelor nu include costul transferului intre cele doua aeroporturi si neprezentarea sau intarzierea la zbor, care nu este cauzata de intarzierea/anularea zborurilor de catre companiile aeriene, va fi in responsabiliatea pasagerilor.

 

V. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR

5.1. Agentia este raspunzatoare de emiterea corecta a biletelor de avion si de informarea cu buna credinta a pasagerului asupra conditiilor aplicabile biletului de avion vandut.

5.2. Informarea pasagerilor se va realiza prin afisarea la loc vizibil in agentie a prezentelor conditii generale de vanzare a biletelor de avion precum si prin prezentarea, la cererea expresa a pasagerului, a conditiilor speciale de transport ale companiei, aplicabile zborului in cauza, fara a fi nevoie de o semnatura a pasagerului care sa certifice ca a fost informat.

5.3.  Pasagerul este obligat sa citeasca prezentele conditii generale afisate in agentie inainte de a cumpara biletul de avion. Biletul de avion, o data cumparat, se presupune ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate informatiile legate de biletul respectiv, el nemaiputind sa invoce ulterior necunoasterea acestora si sa pretinda eventuale despagubiri agentiei.

5.4.  Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 1 ora si 30 de minute inainte de ora plecarii, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare.

5.5.  Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat, in urmatoarele conditii :

  • pasagerul nu s-a prezentat la timp la imbarcare (1 ora si 30 min inainte de ora plecarii inscrisa pe bilet)
  • pasagerul este refuzat la imbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru tara de destinatie, viza falsa, pasaport cu interdictie etc) sau in situatia unui refuz nejustificat al autoritatilor de a permite calatoria
  • alte imprejurari sau cazuri de forta majora, pe care agentia nu le putea prevedea sau evita

5.6.  Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului , pentru situatii de suprarezervare sau pentru servicii aferente zborului (ex - pierderi de bagaje), obligatii care cad direct in sarcina companiei. In astfel de situatii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despagubi pasagerul in conformitate cu reglementarile internationale.

5.7.  Pasagerul poate renunta la biletul de avion cumparat in orice moment, inainte de data plecarii. Indiferent de motivul renuntarii, regula presupune ca pasagerului i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului incluisv taxe si TSF + 15 EUR TSF de anulare.
Daca regulile companiei permit conditii de returnare mai avantajoase, agentia va aplica aceste reguli, in favoarea pasagerului, fara ca acestea sa afecteze retinerea TSF si TSF de anulare.

Daca la momentul emiterii biletului de avion  clientul a beneficiat de un anumit discount, in cazul solicitarii de anulare voluntara, suma respectiva va fi retinuta de catre agentie din suma recuperabila de la compania aeriana.

5.8.  Pasagerul poate modifica biletul initial cumparat in conditiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz in parte.Pentru fiecare modificare se aplica penalizarea prevazuta de conditiile stabilite de compania pentru care s-a emis biletul. Orice modificare a unui bilet de avion se efectueaza inaintea plecarii zborului initial ce urmeaza a fi modificat. Biletul nu poate fi pastrat pentru in vederea unei utilizari ulterioare daca nu este modificat reemis inaintea zborului programat initial. Agentia va aplica TSF pentru modificare conform politicii sale comerciale.

5.9.  Pasagerul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntare la bilet si i se aplica prevederile din prezentele conditii generale.

5.10. Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terte persoane.

5.11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.

5.12. In situatia in care pasagerul, din vina sa, utilizeaza doar partial zborurile inscrise in biletul de avion cumparat, el nu va putea pretinde despagubiri de nici un fel agentiei sau companiei pentru care s-a emis biletul.

5.13. Pasagerul trebuie sa prezinte la imbarcare un document de calatorie(Carte de identitate, Pasaport) valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara.Pasagerul are obligatia de a se informa despre conditiile de calatorie la autoritatile romane(Politia de Frontiera, Ministerul Afacerilor Externe, Ambasada sau Consulatul tarii vizitate) .Pasagerul are obligatia sa se asigure ca este in regula din punct de vedere al tuturor formalitatilor necesare calatoriei( politie, vama, sanatate, pasaport, viza, etc), agentia neavind nici o raspundere in fata pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la imbarcare dintr-unul din aceste motive cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde despagubiri agentiei.

5.14. Agentia va informa de buna credinta pasagerul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate, conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facuta responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul de emitere a biletului de avion.

5.15. Agentia nu este raspunzatoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului in timpul zborului sau datorita unor modificari de orar, intirzieri ale zborurilor, etc, imprejurari care se afla dincolo de controlul si vointa agentiei.

5.16. Datorita situatiei create prin cererile masive de azil politic sau raminerile ilegale in tarile din Vest, autoritatile tuturor statelor, chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor respective in Romania, pot refuza fara explicatii sa permita trecerea frontierei, respectiv imbarcarea in avion  a pasagerului. In astfel de situatii, agentiei nu i se pot solicita despagubiri, deoarece imposibilitatea efectuarii transportului se datoreaza faptei unui tert.

5.17. In cazul in care pasagerului i se fura biletul de avion cumparat(in cazul biletelor de hartie), pe baza de declaratie pe proprie raspundere si acte doveditoare de la Politie, el poate solicita agentiei emiterea unui duplicat dupa biletul respectiv, fara a plati costuri suplimentare.

 

VI. RECLAMATII

6.1. Orice reclamatie cu privire la biletul de avion cumparat se va face in scris direct in agentie sau pe adresa de e-mail office@paradistours.ro.ro, in termen de max 10 zile lucratoare de la data producerii evenimentului reclamat.

6.2. Reclamatiile care nu sunt facute in scris nu vor fi luate in considerare.

6.3. Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar solutia data apartine companiei aeriana, in calitate de proprietara a biletului.
Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris, in termen de 3 zile de la primirea raspunsului de la companie. In situatia in care pasagerul nu este multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene  care a efectuat zborul.

6.4. Pasagerul va fi despagubit direct de catre compania aeriana in toate cazurile in care aceasta decide acest lucru, agentia nefiind obligata sa intermedieze astfel de despagubiri.

6.5. Orice reclamatie se va face de catre pasager in conformitate cu prezentele conditii generale de vanzare a biletelor de avion.

 

VII. DISPOZITII FINALE

7.1. Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile CONVENTIEI DE LA VARSOVIA , in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI.

7.2. Afisarea in agentie a prezentelor conditii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se considera ca pasagerul care a cumparat biletul de avion a luat la cunostinta despre continutul acestor conditii si el nu va mai putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa de informare.

7.3. Prezentele conditii generale vor fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.

7.4. Paradis ( Amarino srl ) se incadreaza in exceptiile OG 130/2000 art.6. lit. f.

 

Termeni si conditii rezervari hoteliere

Paradistours.ro isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni si conditii in orice moment. Modificarile vor intra in vigoare de indata ce vor fi publicate pe www.paradistours.ro

 

EFECTUAREA / MODIFICAREA / ANULAREA REZERVARILOR

1. Orice rezervare efectuata online si neanulata la termenul limita de anulare specificat in sistem se considera FERMA si implica automat responsabilitatea platii.

2. Toate anularile vor fi efectuate prin intermediul sistemului online sau in cazul unei disfunctionalitati a sistemului se poate contacta departamentul de rezervari si helpdesk al paradistours.ro

3. Termenul limita de anulare fara penalizare este specificat in momentul efectuarii rezervarii online. Depasirea termenului respectiv implica plata penalizarilor care de asemenea sunt specificate in rezervare.

4. In cazul neprezentarii la hotel, se va aplica o penalizare de minimum o noapte (pana la maximum costul intregii sederi, in functie de politica de anulare a hotelului).

5. Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizarii in totalitate sau partiala a serviciilor turistice, trebuiesc insotite de o confirmare scrisa din partea hotelului. Aceasta confirmare nu garanteaza returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Va fi onorata numai in cazul in care hotelul accepta returnarea contravalorii.

6. Toate rezervarile vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele carora s-a facut rezervarea. Schimbarile de nume nu sunt permise.

7. In caz de imposibilitate fortuita de a onora rezervarea, PARADISTOURS.RO isi rezerva dreptul de a inlocui hotelul sau alte servicii confirmate initial cu altele de categorie similara sau superioara, fara nici un fel de alta compensatie in schimb sau de a returna banii integral in cazul in care este imposibila oferirea unei alternative.

8. Cazarea se face de obicei intre 12.00 si 14.00, ora locala, in ziua sosirii programata in rezervare. Pentru a evita probleme la cazare, va rugam sa ne informati in cazul in care veti ajunge mai tarziu la hotel. Pentru litoral Romania, in majoritatea hotelurilor, cazarea se face incepand cu ora 18.00.

9. Toate hotelurile publicate pe Paradistours.ro solicita ca cel putin unul dintre pasageri sa aiba 18ani impliniti. In cazul in care clientii au sub 25 ani si rezerva hoteluri din SUA sunt rugati sa contacteze hotelul direct pentru clarificari.

 

TARIFE

1. Paradistours.ro nu percepe taxe sau comisioane in plus fata de tarifele afisate online.

2. Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate la rubrica 'Mese incluse'.

3. In anumite destinatii este posibil sa se perceapa taxe locale platibile direct la hotel.

4. Unele hoteluri au tarife fluctuante, care se schimba zilnic. Tariful nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate. Nu se accepta o cerere de rambursare bazata pe faptul ca pretul de vanzare a fost aproape sau peste tariful de receptie.

5. Conducerea hotelului are dreptul sa ceara la sosire detaliile cardului de credit sau un deposit care sa acopere si sa garanteze orice costuri suplimentare care pot aparea in timpul sederii dumneavoastra.

 

TIPURI DE CAMERE

  1. Tipurile de camere pot depinde de disponibilitatea acelui tip de camera in hotel si pot varia in functie de hotel si/sau de tara in ceea ce priveste categorizarea tipurilor de camere. Incercam sa ne asiguram ca hotelul ofera tipul de camera rezervat, totusi pot exista ocazii cand in loc de o camera cu pat dublu poate fi alocata o camera cu doua paturi separate sau o camera cu pat dublu poate fi alocata in loc de o camera cu doua paturi separate. Va rugam sa luati la cunostinta ca majoritatea hotelurilor europene ofera doua paturi single alaturate pentru a forma un pat dublu. In timp ce toate preferintele legate de tipul de camera dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facuta de catre hotel si depinde de disponibilitatea din momentul intrarii in hotel. O camera tripla nu garanteaza trei paturi separate. Marimile paturilor si configuratia lor pot diferi. Acest lucru poate include si un pat pliant. O camera cvadrupla este o camera pentru patru adulti, cu doua, trei sau patru paturi. Acest lucru poate include si paturi pliante. Aranjamentul paturilor poate varia considerabil.

Următoarele camere și descrieri de articole din cadrul site-ului PARADISTOURS.RO vor avea următorul înțeles:

1. Cameră cu un pat de o persoană - Un singur pat. Potrivit pentru o singură persoană

2. Camera dublă ( matrimoniala sau twin ) Un pat dublu sau 2 paturi Potrivit pentru două persoane

3. Cameră triplă - Două paturi sau un pat dublu plus un pat pentru o singură persoană, sau două paturi duble. Majoritatea hotelurilor nu au paturi duble pentru fiecare persoană în camere triple.

4. Cameră cu două paturi pentru o singură persoană/cameră dublă/ pentru o singură persoană - Două; paturi pentru o singură persoană sau un pat dublu în aceeași camera, să fie ocupată doar de o persoană

5. Cameră cu patru paturi - Două paturi pentru o singură persoană sau pat dublu/ plus un pat, sau două paturi duble. Majoritatea hotelurilor nu au paturi duble pentru fiecare client în camerele cu patru paturi.

6. Două paturi pentru o singură persoană/ Pat dublu plus un pat pentru copil - Două paturi pentru o singură persoană sau camere duble cu un extra pat potrivit pentru un copil cu vârsta cuprinsă între 2 și 12 ani.

7. Pătuț/leagăn sau țarc - Potrivit pentru un copil sub vârsta de 2 ani.

 

2. Orice cerere suplimentara, cum ar fi pentru etaj superior, pentru camera de fumatori etc. nu e garantata in momentul rezervarii. Va depinde de disponibilitatea hotelului in ziua intrarii clientului.

3. Clasificarea dupa stele a hotelurilor afisate ofera o idee generala a calitatii hotelului si un nivel aproximativ de facilitati, servicii si comoditati. Totusi criteriile si cerintele specifice aplicate pot diferi de la tara la tara. PARADISTOURS.RO nu se face responsabil de aceasta varietate in ceea ce priveste clasificarea hotelurilor intre tari, tipuri de camere si informatiile despre hotel legate de aceste chestiuni. Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea sa se asigure ca tipul de camera rezervat este adecvat numarului de persoane care calatoresc.

 

RECLAMATII

1.Orice reclamatie trebuie depusa in scris la sediul Paradis in maxim 10 zile de la data iesirii din hotel.

2.Nu vom lua in considerare reclamatiile care nu au fost supuse atentiei hotelului pe timpul sederii clientului. Orice reclamatie trebuie raportata pe loc hotelului.

3.Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situatii care ar fi putut fi rezolvata la fata locului daca hotelul ar fi fost informat.

 

TERMENI SI CONDITII GENERALE

1. PARADISTOURS.RO nu va fi responsabil pentru orice inconveniente sau rezultate ale unor circumstante neprevazute cum ar fi inundatii, cutremure, revolte, acte teroriste, acte guvernamentale sau schimbarea autoritatii dintr-o tara, conditii de vreme nefavorabile sau renovari la hotel care nu ni s-au comunicat in avans.

2. Diferentele de clima si regulile de economisire a energiei din diferite tari pot afecta sistemele de incalzire din hotelurile localizate in zona sau tara respectiva. De exemplu, in Italia sistemul de incalzire poate fi operat intre 15 noiembrie si 15 martie din cauza reglementarilor guvernamentale.

3. Inceperea si incetarea datelor de functionare a piscinelor pot fi deasemenea afectate de conditiile de clima si vreme. PARADISTOURS.RO nu este responsabil pentru politicile hotelurilor legate de aceste aspecte.

4. Dupa efectuarea rezervarii, va rugam verificati si asigurati-va ca toate detaliile din voucher ( cum ar fi adresa hotelului, informatiile despre hotel, oras si tara ) sunt corecte. In acest mod veti fi protejat de orice neplaceri cauzate de o eroare a sistemului.

5. Folosirea site-ului se face numai in urma acceptarii termenilor si conditiilor. Daca nu acceptati acesti termeni si conditii, nu folositi acest site.

 

CONTRACTUL CU TURISTUL

CONTRACTUL - CADRU de comercializare a pachetelor de servicii turistice

 

Protectia datelor cu caracter personal, Amarino SRL operator de date cu caracter personal nr. 14857

Amarino srl intelege si respecta importanta datelor dvs. personale. In aceasta sectiune va vom explica cum colectam si utilizam datele dvs. personale si cum puteti modifica datele deja introduse.

Care sunt datele personale pe care le colectam ?

In vederea indeplinirii serviciilor turistice oferite de Paradis ( Amarino srl ),  acesta din urma va colecta date personale necesare pentru a atinge acest scop.

Printre principalele date personale colectate se numara: numele, prenumele, data de nastere, adresa de resedinta, e-mail-ul, numarul de telefon, preferintele personale, fotografii, cod numeric personal, sex, serie si numar de buletin, carduri de fidelitate, stare civila, varsta copii, numele copiilor, preferinte.

Turistul este direct raspunzator de corectitudinea datelor, altfel Paradis ( Amarino srl ) nu va putea sa ofere servicii adecvate.

Cum sunt colectate datele dvs. personale?

Aceste date va sunt solicitate in mai multe circumstante, astfel:

- cand folositi sectiunea de Contact us din cadrul site-ului

- cand folositi CHAT-ul disponibil pe website sau pe pagina oficiala de facebook fie el online sau offline

- cand realizati o cerere, rezervare sau cumparati un serviciu de pe pagina noastra web sau prin intermediul echipei noastre de la Serviciu Clienti:  prin e-mail, posta, fax sau telefon.

- cand va inregistrati ca si utilizator al paginii noastre,

- cand va inscrieti la serviciul de newsletter sau diferite concursuri si promotii

- cand acceptati sa participati la diferitele chestionare lansate de catre Paradis ( Amarino srl ), ca operator al portalului www.paradistours.ro.

- cand accesati canalele sociale de comunicare. Atentie in aceaste cazuri compania nu este raspunzatoare de informatiile personale specificate prin aceasta modalitate, canalul fiind unul public de comunicare.

Nu colectam date cu character special cum ar fi: opinii politice, credinte religioase / filosofice, originea rasiala / etnica, date privind orientarea sexuala, date referitoare la condamnari penale, infractiuni, etc

Pentru a imbunatati relatia dintre agentia Paradis ( Amarino srl ),  si dumneavoastra, utilizam cookie-uri pentru a colecta informatii despre dvs. Cookie-urile sunt mici fisiere pastrate temporar pe calculatorul vizitatorului (utilizatorul site-ului nostru) continand informatii despre acel utilizator pentru a recunoaste si facilita accesarile ulterioare ale acestui site. Majoritatea browser-elor de internet accepta cookie-uri, dar puteti sterge aceste cookie-uri existente in browser-ul dvs. De asemenea puteti efectua anumite setari pentru a bloca primirea cookie-urilor in viitor.

Pentru a identifica modalitatea de accesare a vizitatorilor nostri, colectam informatia prin aceste cookie-uri, ele ne ofera detalii despre traficul realizat pe site-ul nostru, ofertele cele mai cautate si de asemenea ne dau posibilitatea de a directiona catre vizitator cele mai relevante informatii prin campanii de marketing direct. Nu sunt colectate informatii personale (care va pot identifica) in timpul acestui proces.

Daca doriti sa optati pentru a renunta la utilizarea acestor cookie-uri va rugam sa vizualizati “ politica de cookie

 

Cine colecteaza datele dumneavoastra personale?

Operatorul care colecteaza datele dumneavoastra personale este Amarino srl – ag Paradis, cu sediul in Constanta, str Alrexandru cel Bun, nr 4b inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J 13/5504/1994, C.I.F.  RO7082954, detinatoarea licentei de turism nr. 1846, telefon: 0241.55.28.58 este inregistrat ca operator de date cu caracter personal cu numarul 14857.

 

Cum folosim datele dumneavoastra?

Datele dumneavoastra sunt utilizate in urmatoarele scopuri:

  • pentru a va asigura un serviciu la un standard inalt si pentru a va ajuta sa utilizati la maximum resursele paginii noastre web
  • pentru a definitiva rezervarile si achizitiile pe care le-ati efectuat prin intermediul site-ului nostru, aceste date for fi procesate doar in aceste scopuri, odata ce serviciul s-a consumat, acestea vor fi sterse sau anonimizate, se vor pastra doar datele ce intra sub incidenta legala si interesul legitim sau datele pentru care s-a luat un consimtamant special pentru stocarea acestora in vederea imbunatatirii comunicarii dintre Turist si compania Paradis ( Amarino srl )
  • pentru campanii de marketing, acestea includ newsletters cu oferte speciale/personalizate trimise pe e-mail, mesaje promotionale sau personalizate trimise prin SMS si care ajung la numarul de telefon oferit de Turist in momentul cererii. Persoanle vizate pot opta sa fie sau sa nu fie incluse in aceste campanii de marketing sau sa fie contactati doar pe anumite canale, telefon sau e-mail. Tot ce trebuie sa faca este sa trimita un e-mail la gdpr@paradistours.ro si vor fi contactate in maxim 24 de ore cu o solutie la cererea acestora. Dezabonarea se poate realiza si prin intermediul ultimului newsletter primit de la Paradis ( Amarino srl ), accesand butonul “Dezabonare”
  • sondaje de opinie realizate pentru imbunatatirea serviciilor turistice oferite de Paradis ( Amarino srl ),  . Persoanele vizate pot opta sa primeasca astfel de mesaje si de asemenea pot opta sa nu le mai primeasca printr-un simplu e-mail la gdpr@paradistours.ro sau click pe butonul de dezabonare din ultimul e-mail primit
  • alte scopuri administrative si analize interne, precum statistici interne (de exemplu care este media de varsta a calatorilor Paradis ( Amarino srl )
  • in cazul in care ne veti contacta pentru o oferta, vom folosi informatia furnizata pentru a va oferi serviciul cerut (ex.varsta, nume prenume, sex, preferinta dvs. pentru un meniu special, etc). Daca oferta este doar un informativa Turistul are dreptul sa ceara stergerea datelor sale personale sau sa-si ofere acordul pentru ca acestea sa fie pastrate cu scopul eficientizarii comunicarii dintre cele 2 parti sau de a fi inclus in campaniile de marketing organizate de Paradis ( Amarino srl ).

Informatiile pe care ni le furnizati ne vor permite sa va trimitem ofertele noastre speciale, sa va oferim informatii actualizate despre Paradis ( Amarino srl ) ori partenerii nostri sau orice informatii relevante.

De exemplu:

  • Data nasterii ne este necesara in a determina varsta dumneavoastra. Majoritatea companiilor aeriene ofera importante reduceri de pret tinerilor sau seniorilor, insa precizarea varstei exacte este obligatorie.
  • Numarul de telefon si adresa de e-mail este obligatorie in definitivarea unei rezervari de bilet de avion sau de vacanta pentru ca trebuie sa avem datele de contact in cazul modificarii zborurilor sau a rezervarilor de vacante.
  • Datele de pe cartea de credit. In cazul rezervarilor cu plata online sau a rezervarilor ce necesita o garantie cu carte de credit trebuie sa colectam aceste date pentru a putea procesa plata sau a garanta rezervarea dumneavoastra.
  • Datele din actele de identitate sau de stare civila. Legislatia in vigoare ne obliga sa avem un control strict asupra identitatii persoanelor care fac plati peste un anumit nivel sau care solicita asistenta in obtinerea unei vize turistice. Totodata, contractul turistic incheiat intre societatea noastra si dumneavoastra trebuie sa contina aceste date. In cazul zborurilor catre Statele Unite ale Americii sau a altor tari care solicita viza de intrare ne vom asigura ca detineti acest drept cu scopul inalturarii unor situatii neplacute pentru dumneavoastra.
  • Datele din permisul de conducere. In cazul inchirierii unui autovehicul sau intermedierii rezervarii la rent a car, suntem obligati sa avem datele din permisul dumneavoastra de conducere pentru a putea face dovada ca aveti dreptul sa conduceti un autovehicul.

 

Catre cine pot fi divulgate aceste informatii?

Datele despre dvs. pot fi divulgate catre partenerii nostri de servicii turistice (companii aeriene, hoteluri, rent a car, transferuri, etc)  si vor fi folosite doar in scopul efectuarii cererii dvs. de rezervare.

Paradis ( Amarino srl ) va incerca sa se asigure ca parteneri sai au o politica de securitate a detelor bine pusa la punct si ca respecta legislatia in vigoare cu privire la datele cu caracter personal.

Datele vor fi coletate de catre angajatii Paradis ( Amarino srl ) si utilizate pentru a duce la bun sfarsit cererea Turistului. Angajatii Paradis ( Amarino srl ) sunt instruiti in ceea ce priveste importanta datelor personale si de asemenea se afla sub o politica/procedura stricta de utilizare a acestora avand ca scop indeplinirea cererii primate.

Periodic personalul Paradis ( Amarino srl ) este informat de cele mai noi schimbari in legislatia cu privire la datele cu caracter personal, de asemenea sunt puse la dispozitia angajatilor diferite materiale informative cu scopul testarii cunostintelor legate de procedurile interne ale companiei.

Nu vom divulga aceste date catre alte terte parti, exceptand cazul in care aceste parti sunt implicate in procesul de efectuare a unei rezervari sau achizitii pe pagina noastra web (incluzand aici si echipa noastra de customer service).

Utilizăm o serie de terți pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta să ne desfășurăm afacerea si care proceseaza informatiile dvs pentru noi in numele nostru. Acestea include, fara a se limita, următoarele:  Furnizorii de servicii de telefonie, Furnizori de servicii de e-mail, Furnizorii de servicii IT, Dezvoltatori de site-uri web, Furnizorul (furnizorii) de servicii de găzduire web si alti furnizori de servicii care va furnizeaza servicii care sunt in mod obisnuit furnizate oricarei afaceri. Politica confidentialitate.

Informațiile dvs. vor fi partajate cu acești furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a vă oferi serviciul pe care l-ați solicitat, indiferent dacă această solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare bunuri și servicii de la noi.

Noi nu afisam identitatea [tuturor] furnizorilor nostri de servicii in mod public, din motive de securitate si din motive de competitivitate. Daca totusi doriti informatii suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, va rugam sa ne contactati direct [prin intermediul formularului nostru de contact] sau [prin e-mail] si va vom furniza astfel de informatii in cazul in care aveti un motiv legitim de a solicita acest lucru.

Datele dvs. pot fi divulgate in cazul in care anumite legi cer in mod obligatoriu acest lucru. De asemenea putem divulga datele dumneavoastra catre terte parti sau consultanti care actioneaza in numele nostru sub rezerva obligatiei acestora din urma de a pastra datele dumneavoastra confidentiale.

Toate companiile aeriene sunt obligate prin lege sa divulge informatiile despre rezervarile pasagerilor (pe zborurile catre Marea Britanie, Australia sau Statele Unite ale Americii) agentiilor guvernamentale in cauza, inca dinaintea sosirii in tara respectiva. Aceste informatii sunt folosite in scopul asigurarii securitatii statelor respective.

 

Transferul informatiei

Pentru indeplinirea scopurilor definite mai sus, putem transfera informatiile dumenavoastra dincolo de granitele Romaniei, incluzand tari din afara Europei. Fiecare tara poate oferi diferite niveluri de protectie a informatiei dvs.

Sistemul de plata on-line asigura ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment ale partenerului PAYu sau mobilPay, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

 

Cum puteti modifica datele dummneavoastra?

Am incercat sa facem tot posibilul sa va facilitam modificarile pe care intentionati sa le efectuati odata ce ati completat anumite informatii despre dvs. Ori de cate ori va veti conecta cu datele dumneavoastra personale, veti vedea un link denumit „Utilizatori” care va va permite sa modificati sau sa stergeti detaliile dvs. Conform Regulamentului Uniunii Europene 2016/679 aveti dreptul sa modificati sau sa stergeti in parte sau in totalitate datele inregistrate. Daca doriti sa aflati orice alte informatii despre datele pe care le detinem va rugam sa ne trimiteti un e-mail la gdpr@paradistours.ro
Totodata, aveti dreptul de a cere stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal trasmise prin intermediul nostru catre companiile aeriene sau companiile furnizoare de servicii.

Va informam ca datele colectate si prelucrate de noi care au baza de interesul legal (respectiv din motive impuse de legislatie trebuie sa pastram si sa prelucram datele dumneavostra) nu vor putea fi sterse. ( ex datele din facturi nu pot sterse timp de 5 ani, atat cat prevede legislatia in vigoare care trebuie pastrate).

 

Ce se intampla in situatia in care nu doriti sa dezvaluiti datele cu caracter personal?

Datele cu caracter personal mentionate mai sus ne sunt necesare procesarii rezervarilor dumneavoastra. Trebuie sa mentionam ca ne este imposibil sa procesam rezervari care nu contin aceste date obligatorii.

In cazul in care nu doriti sa ne comunicati aceste date cu caracter personal aveti dreptul de a intrerupe in orice moment rezervarea dumneavoastra.

 

Profilurile calatorilor

Paradis ( Amarino srl ) colecteaza informatii despre calatori atunci cand se efectueaza o rezervare prin site-ul agentiei sau agentii nostri de turism dedicati.

Aceste date includ numele calatorului, data nasterii, detaliile de contact, preferintele pentru meniuri, datele de facturare, seriilor card-urilor de fidelitate ale companiilor aeriene si alte preferinte de calatorie. Aceste informatii sunt necesare finalizarii rezervarii sau a altor cerinte, precum si pentru scopuri administrative sau analize interne.

Deoarece profilul dumneavoastra poate include si date despre terte persoane, va rugam sa va asigurati ca orice informatie completata despre alte persoane (altele decat dvs.) a fost furnizata cu acordul acestora pentru a fi folosita in conformitate cu prezenta politica de confidentialitate.

 

Dezabonare

Daca doriti sa nu mai primiti newsletter-e sau alte detalii despre diferite promotii si oferte speciale va rugam sa ne trimiteti un e-mail la gdpr@paradistours.ro sau sa va dezabonati utilizand link-ul din ultimul newsletter primit.

 

Site-ul Paradistours.ro utilizeaza cookie-uri

Informatiile prezentate in continuare au scopul de a va aduce la cunostinta mai multe detalii despre plasarea, utilizarea si administrarea “cookie”-urilor utilizate de site-ul Paradistours.ro. De asemenea, sunt prezente si cateva linkuri utile legate de acest subiect. In cazul in care aveti nevoie de mai multe informatii, si ele nu se regasesc mai jos, ne puteti contacta la gdpr@paradistours.ro

 

Lege și Juridiscție: Acest acord va fi guvernat de legile din Romania, ale cărei curți de judecată vor avea        competența exclusivă în legatură cu orice problemă apărută din folosirea produselor și serviciilor oferite de PARADISTOURS.RO în acești termeni și condiții

Separabilitate: Dacă orice prevedere conținută în acești termeni și condiții este sau devine invalidă, ilegală sau neprevăzută, restul prevederilor vor rămâne la fel

 

Paradis Vacante de Vis Afla primul de cele mai bune oferte

Copyright 2024 S.C. Amarino SRL - Toate drepturile rezervate

Hoteluri pe litoral sezon 2024, Oferte de cazare pe litoral in 2024

made with by newpixel.ro